Fest

Det har varit fest både torsdag, fredag. Det har varit riktigt, riktigt kul!! Daniel är för närvarande på grillen, jag ska oxå dit på en stund. Då ska vi börja snacka om gästlistan till vår avskedsfest i augusti. Det känns galet tråkigt att behöva lämna alla men å andra sidan, man kan ju inte stanna kvar bara för kompisarna. Jag menar, far inte jag så far ju dom givetvis. Och jag kommer ha det bra i Stockholm, det är jag helt övertygad om. Börja plugga, bo i en fin lägenhet med personen jag älskar. Börja ett nytt liv helt enkelt. Men jag ska inte flytta än, men det är ändå bra att börja planera för saker och ting..

Nu ska jag sluta med det nostalgiska. Ah well. Sånt är livet.
Ska försöka ta mig upp ur sängen och i nå kläder så jag kan göra min kärlek sällskap.

Ska gå nu, ring om det är nåt!!

Kram          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0