3 dagar kvar

Nu är det ett tag sen jag har skrivit här. Har haft fullt upp så det har inte varit mycket tid över att sitta och skriva om mitt liv..
På fredag åker jag till Stockholm igen och imorgon ska jag och Daniel boka resa till Stockholm, enkelresa 10e augusti. Och sen när jag kommer hem från stockholm nästa vecka så ska vi boka resa till och från Stockholm när dopet är sista helgen i juli. Ja, det är så, jag kommer vara i Stockholm lika mycket som jag kommer vara i Umeå den här sommaren. Jag längtar så mycket!! Borde städa mitt rum nu, ska få besök sen och då är det ju en fördel om det är städat här eller vad tror ni?? Jag är trött. Det ska bli skönt att fara iväg på fredag för då är det ingen risk att jag måste rycka in och jobba extra. I lördags skulle jag ha slutat 8 på morgonen men ingen kom och bytte av mig så jag fick stanna till 13.00 istället. Aningen drygt. Sen ska jag ta J's pass inatt för hon kunde verkligen inte jobba. Så jag jobbar varje natt tills jag far. Jaja, det är pengar på fickan iaf. Och fr o m nu behöver jag inte längre betala hyra här hemma längre. Jag kommer betala min egen mat under sommaren eftersom jag är den enda som kommer bo i lägenheten men förutom det har jag inte några utgifter jag inte själv har valt. Det är skönt. Borde gå upp, äta nåt och städa mitt rum. Snart kommer det inte vara "mitt rum" att städa. När vi kommer städa kommer vi städa lägenheten och vårt sovrum. Nog för att jag städade hela lägenheten här igår men prioriterade de allmänna ytorna. Men det är inte det som är poängen, poängen är att jag kommer lämna mitt flickrum och flytta till ett eget ställe. Det känns helt fantastiskt och jag är så glad att jag och daniel gör det här tillsammans. Det känns underbart!!! Nä nu ska jag sluta svamla och ta mig nåt att äta. Vad vettefan men det ger sig väl. Ska gå nu. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0