Hemma

Nu är jag hemma från stockholm, kom hem vid 1tiden inatt. Vi har fått jätte mycket gjort i lägenheten. Vi har skaffat en skänk till köket den är så vacker!! Här nedanför kan ni klicka på länken så får ni se hur den ser ut.

http://www.ikea.com/PIAimages/20332_PE105496_S3.jpg


Sen har vi även köpt ett badrumsskåp vilket gör hela skillnaden. Vi har oxå tagit ner allt som ska vara i förrådet så det är inte nån gammal ful garderob eller ett matbord för mycket och såna saker. Det känns mer som hemma nu. Om 1v far jag ner igen :) Men idag ska jag fara till Arjeplog för att det är Silveryran där i helgen så då ska jag fara dit med Cecilia eftersom hon är därifrån och festa och ha trevligt. Kommer hem igen på måndag. Sen kommer jag jobba natt 4nätter i rad och sen far jag, Petter och Johanna ner till Stockholm för att vara med på Dennis dop. Det känns otroligt bra allting nu.
Vet inte vad mer jag ska skriva nu men om det är nånting så finns jag som vanligt på mobilen. Ska gå nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0