Fixa

Idag är en stor fixa grejer dag. Just nu borde jag vika ihop den rena tvätten och flytta på kartongerna så jag kan dammsuga lägenheten. Det vore bra. Borde nog först och främst äta eftersom jag inte ätit nånting sen 14.00 igår. Dumt, men jag har inte haft tid eller ork att fixa till nånting. Ska på jysk idag oxå för att inhandla täcke, bäddmaddrass så det blir skönare att sova på vår bäddsoffa och en annan grej :P Idag kommer min älskade älskade Jenny hit så jag får bjuda henne på middag :) Det kommer bli fantastiskt. Som aptitretare kommer jag bjuda på grönsaksstavar med guacemole, huvudrätt kommer vara kyckling med vitlökssås, efterätt kommer vara hemmagjord chokladmousse. Det kommer vara fantastiskt gott. Behöver bara inhandla de råvaror jag behöver till detta fantastiska mästerverk. Det måste jag göra innan jag far på jysk för sen kommer det bli tajt med tid. Jag ska träffa pappa kl två och bestämma vilken dag vi ska bila ner till stockholm, sen ska jag träffa min bror för att öva på låtarna till bröllopet, sen måste jag hem efter det för att börja förbereda maten och allting. Men måste först och främst ta ner mina tvättade kläder, dammsuga lägenheten och framförallt mitt rum!!! Renbädda sängen är oxå ett måste. Sen handla råvaror, fara på jysk, fara till pappa. Tror ni jag kommer lyckas?


Nä nu måste jag sluta skriva en massa grejer och göra istället. Hoppas ni har det jätte bra allihopa!!
Stor Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0