Brassarna

I helgen var jag i arjeplog och hade jätte kul. Brolle kom och uppträdde i arjeplog på lördagen jag gick och lyssnade på honom och upptäckte att jag verkligen älskade hans musik så nu har jag beställt hans skivor på cdon för det gick inte att hitta på åhlens eller burmans musik. Verkligen sämst men men, sånt är livet, snart har jag skivorna i min hand iaf och då kommer jag egga som bara den. Bara så ni vet tänkte jag.



Sen är mina brasilianska kusiner i stan, nåja iaf 2 av 3. Träffade dom en stund igår och i förrgår typ fika hos mormor och morfar men idag då jävlar. Då ska jag, ida, petter och daniel ta mer dom till stan, käka middag ihop, typ hänga på olearys, umgås med dom utan att thomas & rosanna eller mormor och morfar är två meter bort. Det kommer bli jätte kul. Innan dess ska jag dock hänga tvätt, tvätta lite mer, fara till farmor&farfar på lunch med rasmus och ronja, fara till josefin och gratta henne för hon fylllde 20år igår. Och resten av kvällen kommer gå till mina syskon, min pojkvän och mina brasilianska ingifta kusiner. Tossigt värre.

Kommentarer
Postat av: malinm

Min design från Spotlife är nu uppe, vad tycks? =) (bild på min gamla blogg finns lite längre ner)

2008-07-23 @ 08:57:16
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0