Som på räls

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här. Mycket har hänt sen dess.
Jag har fått ett personligassistentjobb, 77%, kommer jobba häcken av mig men det kommer bli fint med pengar å massvis med OB! Jag har börjat räkna MaB&C på komvux, har haft mitt första prov och jag klarade det!
Jag och Daniel firar i April 5år tillsammans då vi planerar att fara till Hemavan för att fira, komma bort och byta miljö och framförallt bara njuta. Och sen till sommaren flyttar vi till Stockholm där vi har en lägenhet som bara står och väntar på oss. Samt att eftersom jag jobbar som personlig ass. för kommunen så får jag ett månadskort på simhallen för endast 110kr!!! Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0