Historisk händelse!

Idag har jag betalat min första räkning. Det känns inte bäst eftersom det var en telefonräkning som kändes aningen för hög. Det smärtade. Det är därför man bör älska refillkort! Men det känns bra. Nu vet jag hur man betalar sina räkningar och det är ju så simpelt!! Men känns surt att jag var tvungen att ta från mina sparpengar för att ha råd. Men det löser sig, nu när jag har en stadig inkomst kommer jag inte behöva det i fortsättningen, de känns rätt rätt bra.
Inatt ska jag jobba natt för första gången, vilket gör mig lite orolig eftersom jag inte kunde sova längre än 10idag och jag har inget speciellt att göra idag som kan trötta ut mig så jag lyckas ta en lur innan jag börjar. Nån som vill hitta på nåt med mej idag??  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0