Packat & Klart

... Nåja, nästan i alla fall. Det ska bli så kul att komma hem, jag är helt speedad. Trodde aldrig jag skulle längta såhär mycket efter Umeå. Men det är ju så. Man saknar det man inte har hela tiden. Imorgon är sista skoldagen innan de mycket efterlängtade jullovet. Ska visserligen göra lite skolarbete när jag kommer hem men sen är det fredag och då ska jag lämna allt vad skola heter bakom mig. Det kommer bli skönt. Slippa tänka på skola i ca 2v. Det är inte fy skam. Har inte kunnat slappna av mentalt från skolan hela hösten även om jag tagit nån dag ledig här och där men har ändå alltid känt ångesten över att man borde plugga istället för att göra annat. Så jullovet kommer bli så skönt så måste jag säga. Kommer bli relativt lugnt veckorna efter jul. Det är skönt. Slippa stressa sönder sig... Då kan jag vila upp mig efter julledigheten haha. Nä, tror jag ska krypa ner under täcket nu. Börjar bli lite trött.. Gonatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0