Long time no see

Nu var det länge sen jag skrev, och jag ber om ursäkt för det. Har varit sjuk sen förra söndagen så jag har legat nerknockad i soffan i över en vecka. Men nu verkar det vara bättre. På fredag kommer jag upp till Umeå och det ska bli så  kul! Längtar efter er alla jätte mycket måste jag säga. Det var ju några månader sen jag var hemma nu och hösten har gått förbi så fort så de allra flesta personer har jag inte träffat sen augusti. Men det ska bli kul att komma hem, mysa med familjen och umgås med alla mina fina tjejer. Det kommer bli som semester fast ändå inte. Kommer bli jätte skönt. Så får jag äntligen se vart min mamma har flyttat, hon bor inte längre i lägenhet på stan utan i radhus på Mariehem =)
Det kommer bli skönt, få träffa alla som jag varit tvungen att klara mig utan hela hösten. Det är klart att telefoner finns men det blir inte samma sak. Man behöver träffas också. Vet inte vad mer jag ska skriva nu.

Hoppas ni har det bra därute!
Stor Kram /Yrsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är härligt att få träffa de som man inte träffat på länge. :) jag åker ner till min stuga för att träffa och fira jul med mina släktingar.



Hoppas att förkylningen är helt borta nu och att ni har det bra båda två! :)

2008-12-16 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0