Dan före dan....

Nu vankas det juletider och julkänslan börjar komma allt mer. Jag tror det blir en skön jul iår.. Får njuta av den tid jag har med Daniel nu för i Januari kanske han försvinner till Washington DC. Han har blivit erbjuden att jobba på hans moster&morbrors företag med pappers & ekonomiarbete. Vet inte några detaljer än, men han verkar oerhört taggad. Vilket är lite skrämmande eftersom det skulle i praktiken betyda att jag skulle bo ensam i en stad där jag inte har så stort socialt nätverk. Men det är ju bra att jag får veta med säkerhet att jag klarar mig själv, vilket jag vet att jag kommer göra, men jag kommer ju sakna han som en tok. Det är 8h med flyg bort. Men men, ingenting är bestämt än, och han är ju fortfarande kvar vid min sida.

Imorgon var det tänkt att vi skulle hälsa på farmor&farfar vilket nog inte kommer hända eftersom farmor mår jätte dåligt. Jag är orolig för henne. Man kan ju aldrig räkna med att äldre personer har många år kvar. Oroande. Men nu ska jag inte tänka på det. På onsdag är det julafton och då träffas hela släkten på berghem =) Och innan vi far till farmor&farfar kommer mormor&morfar till mamma på jullunch tillsammans med mammas sambos barn & barnbarn. Det kommer bli en jätte mysig dag. På juldagen far vi vidare till Nordmaling för att fira med Daniels familj. Och i helgen är jag i Umeå för att tagga utgång och ha tjejkväll. Någon som har något tips om vart man ska ut på fredag, aka annandagen? Om ni vet nå bra ställe i Umeå som är öppet på fredag hör av er till mig så är jag där. Nu är det snart middag, ugnspannkaka med rimmat fläsk :) Mammas mat är god. Om det är någon som vill ses imorgon lr så så är det bara ni lyfter luren och ringer! Jag är flexibel och har ingenting speciellt inbokat imorgon.

Nä, ska sluta nu.

Sköt om er och ha en God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0