2 dagar kvar

Idag är det onsdag, sitter just nu i skolan och dricker min chai latte och en ostfralla till frukost. Vi ska träffas i gruppen och göra grupparbete om ca 20min. Daniel är hemma och packar och vaskar golvet. Imorgon är det torsdag och då går vi på jullov! Oerhört skön känsla, och eftersom jag är en sån duktig elev gör jag undan allt som jag kan göra undan idag så att jag kan faktiskt slappna av på jullovet. Det är otroligt skönt. Snart får jag komma hem till Umeå och träffa familjen och alla fina vänner som jag saknat så mycket. Även fast jag har fina klasskompisar osv så blir jag ändå ganska socialt isolerad här nere.Det är tur att jag har Daniel för hade jag bott själv vet jag inte om jag hade klarat det. Jag känner mig lugn just nu, det är fint. Lugn och fridfull. Om ca 50timmar är jag hemma i Umeå!!! Så då får ni alla höra av er till mig :) Jag har faktiskt en telefon med fungerande batteri nu :D Och då får jag äntligen se vart mamma bor :) Jag är så glad. Nä nu ska jag gå, hade fint allihopa!!! Puss & Kram

PS. Vem var det som skrev kommentaren på mitt förra inlägg under namnet Anonym? Vill väldigt gärna veta vem du är.DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0