Tiden springer förbi mig

Om tio dagar kommer jag bo i Stockholm. Å ena sidan känns det jätte kul att få flytta till en ny stad, börja plugga och flytta ihop med min älskade Daniel. Å andra sidan känns det otroligt skrämmande att lämna staden jag har vuxit upp i, alla vänner och hela släkten. Hur kommer jag klara mig utan mina älskade vänner? Kom tillbaka till Umeå igår, har varit nere i Sthlm med Petter och hans flickvän Johanna. Vår kusin skulle döpas det var fint. Och det var skönt att vara där med Petter och Johanna dom har varit så snälla med mig. Dom köpte en ros som tack för att dom fick bo hos mig :)

På tal om Petter och Stockholm, numera är Petter modell! Han var nere på matbiten då det kom en agentur kille som frågade om Petter var modell, han sa nej. Sen frågade han om han ville bli modell han sa varför inte. Så i onsdags ringde den här agentur killen och ville att Petter skulle komma ner på kontoret för att prata och ta lite testbilder. Det lät vettigt det agenturkillen sa och för att göra lång historia kort, Petter är nu modell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0