När man inte hinner med

Om 1v flyttar jag. 1 vecka!! Hur galet är inte det?? Det är många jag kommer sakna oerhört mycket. Men man kan ju inte stanna kvar för alla andra. Jag behöver göra det här för mig. Flytta från Umeå, börja plugga, bli självständig, flytta ihop med mannen jag älskar. Det kommer bli bra. Och förhoppningsvis får jag svar om jobb där nere snart. Får jag jobb kanske vi lyckas skrapa ihop tillräckligt mycket pengar för att fira jul i Washingon DC hos Daniels moster och hennes man. Vi har blivit inbjudna att fira jul med dom, over there.. Det vore kul men frågan är om vi har råd med det om vi ska till Brasilien nästa sommar. Vi får helt enkelt se hur saker och ting utvecklar sig. Men just nu känns livet ganska bra faktiskt. Fastän jag inte riktigt har förstått att jag snart kommer bo i en annan stad.

Kommentarer
Postat av: Tone

Wiie..! Härligt! Känns både trist och kul. Jag hoppas att ni får det bra där och att alla önskeresemål ordnar upp sig så mycket som möjligt. Det är ju bra att flytta själv till en ny stad, för då tvingas man ju att ta hand om sig själv helt och hållet och det är lär ju vara myttigt. :) Eller hur?

Kram på dig!

2008-08-04 @ 23:57:37
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0