Jag hör kyrkklockor ringa

Jajjamen, idag är det bröllop som väntas. Min jobbarkompis Liz som träffade mannen i sitt liv för 12år sen, dom har hunnit få två söner tillsammans och nu ska dom gifta sig. Det tycker jag är fint för det finns inget mer hoppfullt än två människor som väljer att dela sina liv tillsammans til death do them part. Att se sådan kärlek är otroligt häftigt och man blir ganska rörd. De ska gifta sig i stadskyrkan och jag har fått den stora äran att sjunga på deras bröllop, och få betalt för det! Det är helt galet. Min bror kommer kompa mig på gitarr och det kommer vara så vackert. Jag kommer sjunga Det vackraste jag vet  och För kärlekens skull. Det kommer vara otroligt vackert och det känns otroligt roligt att få göra det här för dom. Nä nu ska jag gå upp och duscha, raka benen och dricka té, samt även köra igång en maskin med kläder.
Hade bra!! kram     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0