Full rulle

8.30 steg jag upp och satte igång med att städa mitt rum samt packa en del.
Dvs, plocka undan, dammsuga och dammtorka. Vid halvelva var jag klar så då segade jag en stund för att sen dammsuga resten av lägenheten. Sen kom Josephin förbi och åt lunch med mig. Sen kom Petter och vi tränade på låtarna som
vi ska sjunga på bröllop på fredag. Vi begav oss sedan till stadskyrkan för att träna på plats. Det lät jätte bra!!
Så häftigt med så bra akustik :) Sen gick jag och fikade med Anette, lämnade igen en tröja och en matte bok jag lånat.
Då for jag och daniel för att införskaffa mat till lördagen. När vi handlat klart for Daniel hem och jag hoppade i soffan sen har jag inte lyckats ta mig härifrån. Nu är jag död. Har fortfarande köket och badrummet som jag måste städa. Får se om jag får mer energi efter att ha vilat en liten stund för nu känner jag mig väldigt slutkörd.

Det är mycket som händer just nu. Det är kul med allt som händer men det gör mig väldigt trött, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0