Våren

Våren har äntligen kommit till oss vilket är helt underbart! Solen skiner som aldrig förr och folk börjar tina fram från det ide dom gömt sig i hela vintern. Man ser kärlekspar och nyblivna föräldrar spatsera på stan och de ser ut på dom som om man inte kan önska sig nå mer, för vad kan slå att vara kär och ha en nyfödd bebis och att på riktigt nu vara en familj? Det är klart dom ser lyckliga ut. Det smittar av sig. Det gör det verkligen. Idag vaknade jag och kände att idag kommer bli en fin dag. Igår var jag på lite svajigt humör men det får man leva med. Just nu i skrivande stund har Daniel nationella i Svenska. 5timmars prov. Jag hoppas det går bra för honom. Jag håller tummarna. Det fina var att han kunde träffa mig 1h innan hans prov. Fick umgås med min älskade en liten stund. Det är fint. Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Är på biblioteket nu och väntar på att klockan ska bli tio så jag kan hämta ut min reserverade bok, Du döpte mig till Änglalik. Ser framemot den läsningen. Ja, det gör jag. Men nu måste jag nog gå. Gissar att jag överskridit mina 10min... men vi hörs sen!

Puss&Kram till alla ni underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0