Snurrar runt runt runt

Är på jobbet just nu. Min brukare sover men det gör inte jag. Istället ligger jag och tänker för mycket på det mesta. Dvs jobbet och vår chef som inte gör nånting som hon ska, schemat och alla dessa extrapass jag tar på mig. Bra för plånboken men inte bra med för lite sömn/dygn å sånt. Tänker även på flytten och allt som det innebär, tänker på mamma som ena sekunden ska lämna honom och flytta själv och i nästa tittar dom på en bostadsrätt tillsammans, för det är ju vägen till separation ey? :s tänker på hur skönt det ska bli att fara till hemavan om några veckor, tänker på farmor å farfar som inte mår bra, tänker på allt jag måste hinna göra imorgon, ja som ni hör huvudet snurrar bara. Men ska klicka vidare på andras bloggar så kanske jag kan slappna av bättre sen kan man ju hoppas. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0