Normalstor familj?

Såg på nytt läge idag och då var det ett par som ville göra köket större så släkten skulle kunna komma över och alla skulle rymmas. Så givetvis var det några hurtiga snickare å målare som tog tag i det hela. När arbetet var färdigt så klappade dom sig själva på ryggen och sa att ja har dom en normalstor familj så bör alla rymmas. Vad betyder det? Alla familjer ser olika ut hur många syskon, kusiner, fastrar, morbröder osv. Sen är det ju oxå olika från familj till familj hur ofta man träffar sin släkt och vad man har för relation till dom. Så då undrar jag vad räknas då som en normalstor familj? Förstår inte alls logiken men okey. Om det finns nån som tror sig förstå vad dessa byggare menar kommentera gärna. För själv är jag helt lost. Nu ska jag dock sluta tänka på detta och försöka sova lite så jag orkar med roligheter imorgon. Snart flyger vi ner till stockholm!

Kommentarer
Postat av: binta

Nej jag håller med dig, det finns inget som heter normalstor familj för mig. antingen har man en stor familj & släkt eller så har man en liten familj & släkt!!!!

2008-04-29 @ 13:36:10
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0