He's out

Äntligen, hon kastar ut honom, han har lite svårt att acceptera det men hon har sagt att han får hitta annat boende tills vidare. Yes. Och hon har även hittat ett nytt radhus på mariehem som hon ska gå på visning på och sen lägga bud på. Yes. Det är sjukt bra och jag hoppas innerligt att hon får detta radhus på mariehem samt lämnar honom for good.
Det känns sjukt bra just nu. Happy happy times.


Har suttit och sett över vilka bilder, som jag är nöjd med, det finns på mig och daniel. Hittade 12 bilder som jag är nöjd med som man kan använda till nånting. Det kommer bli great. Camilla, the one and only, ska måla en tavla åt oss vilket jag är otroligt otroligt tacksam för. Happy happy.

Borde gå och äta nånting nu, snart tycker inte min mage om mig längre. Ja det ska jag göra.
Hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0