20/4-02

Då blev vi ihop, idag är dagen då det ska firas med ett ståhej! Han kommer hit om två timmar, då ska jag ha gjort mig klar, sen hänger vi nog en stund här eller så går vi en promenad i det vackra vädret. Sen ska vi äta lunch på Great Eastern, efter det ska vi färdas upp till Umedalen för att vara på spaet och få ryggmassage och kurbad. Det kommer bli ljuvligt. Har gått och längtat och räknat dagarna hela veckan. Efter detta ska vi till Plaza för att avnjuta en god middag och sedan övernatta där. Å vad det kommer bli underbart. Kommer inte direkt vara tillgänglig på telefonen under det närmsta dygnet men det får ni överleva. Jag är kär i livet nu. Det är vår, snart flyttar vi och allting spännande händer. Vi har fixat våra gemensamma konton. Ett för sparande och ett hushållskonto där man betalar alla gemensamma utgifter ifrån. Fiffigt värre. Å.

Känner mig så glad så jag ska inte ens ta upp vart laptopen var när jag skulle söka den. Okej det ska jag visst. Mamma säger ju alltid att jag inte får lämna datorn på rummet för att om då Gunnar vill ha den så söker inte han där. Datorn ska egentligen alltid vara i vardagsrummet när den inte används, så jag har börjat göra så. När jag skulle ha datorn nu på morgon så låg den i deras sovrum och den som senast loggat in var Gunnar. Intressant så jag antar att den regeln gäller bara mig? Jävla hycklare. Men inga sura miner idag. Idag är en bra dag.
Puss på er alla som besöker min blogg ibland. Men nu måste jag sluta om jag ska hinna med....
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tone

Det låter alldeles fantastiskt bra! Hoppas att ni har det bra båda två. Jag kan ju inte annat än hålla med dig, att börja om på en helt annan kula måste kännas väldigt bra och spänande! :D

Hoppas att ni fick en underbar dag och grattis! :)

2008-04-20 @ 18:27:56
URL: http://ailime88.blogg.se
Postat av: Tonårsmorsa

Hej Yrsa! Att vara kär i livet är underbart och en känsla som kan fylla oss med massor av glädje och energi!!

Tack för din kommentar hos mig och här kommer svaret:
Yrsa: Jag tycker dock det är riktigt toppen att de ?nya? generationerna också kan ta till sig dessa gamla härliga budskap! :-) Kram!

2008-04-22 @ 20:12:00
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0