Svartöga

Jag städar på sjukhuset och jag har inte super mycket kvar att göra imorrn å på fredag vilket känns otroligt skönt.
Bara 10kontor kvar att städa. Sen äre ju alla toaletter, behandlings/undersökningsrum med mera som ska städas varje dag men ändå. Det är inte så farligt mycket.


Imorron ska jag gå den här kursen på universitet där folk som inte vet vad dom vill göra med sitt liv går.
Det känns fint det ska bli spännande.


Klippte mig igår och jag har aldrig fått så mycket komplimanger och uppmärksamhet för en å samma sak förut, inte ens då jag klippte av mig allt hår! Nu ser jag ut som en asiatisk Indian och mamma kallade mig Svartöga så det är mitt indiannamn nu :P

Såhär blev det --->

Kommentarer
Postat av: Nina

Kanske lite indianaktigt, men snyggt blev det!

2007-10-01 @ 18:50:50
URL: http://www.ninai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0