Sjuttielva år sen sist

Tina: Mina bilder som jag framkallade, det var 30st varav 1 var förstoring kostade ca 140kr.

Imorron ska jag göra en drastisk förändring. Jag ska klippa håret och färga det. Jag ska ge min
frisör helt fria händer. Det ska bli kul :) Ingen aning om hur det ska bli men jag ska fara till Sävar för att klippa mej det är ett som är säkert :) De ska bli så kul!!!


Jag jobbar på sjukhuset igen, i två veckor och är inne på min sista vecka nu. Sen kanske jag har ett annat jobb på G men jag är inte säker. Vi får se...


Träffade Anna ikväll och hon är ju en av det finaste stjärnorna på min himmel. I love her.
Vi skrattar så gott ihop och jag mår så bra av henne. För henne kan jag blotta mig helt och
fullt utan att vara rädd att hon dömer mig. Anna är finast. Imorron far hon, E och L till London.

That's sad. Ska gå nu å se CSI. Yeah.



Nighty nighty


Kommentarer
Postat av: Tone

Vad gör du på sjukhuset? Städar du eller jobbar du på apoteket? Hoppas att du mår bra, det var länge sen vi hördes. :)

2007-09-18 @ 22:18:13
URL: http://ailime88.blogg.se
Postat av: Tina

Okeej det var ju ändå billigt! :)

2007-09-23 @ 16:43:19
URL: http://dirtbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0