Sommar

I sommar flyttar jag och min älskade Daniel till vår vackra huvudstad. Vi kommer bo i en 2a i Hägersta på 60kvm med en hyra på max 4000kr. Jag kommer plugga statsvetenskap förmodligen på Södertörnshögskola, samtidigt som Daniel kommer plugga Entreprenörprogrammet, eventuellt på samma skola. Och när vi flyttar till Stockholm i juni/juli kommer jag förmodligen ha en bara några månader gammal kusin där nere eftersom min morbror och hans fru väntar sitt tredje barn. Det ska bli så kul att vara en större del i deras liv hellre än en kusin de bara träffar 1gång/år. Sen känns det otroligt bra att jag och Daniel är så planerande som vi är så vi har diskuterat det mesta om hur saker och ting ska fungera i vårt framtida hem. Alltifrån hur ekonomin ska skötas, hur vi ska inreda till vilken typ av porslin vi vill använda oss av. Vart olika möbler ska stå har vi givetvis redan bestämt. I'm so happy, happy, happy, happy!

Kommentarer
Postat av: Anna

Yaiiiy! Men trist att inte bo i samma stad längre :(

2007-11-14 @ 00:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0