Hmm, så det kan gå

Känner mig frustrerad utan att veta varför. Irriterande.


Farmor är på sjukhuset nu. I helgen får hon komma hem. Igår och i förrgår har hon genomgått by-pass operation på hjärtklaffarna. Det känns lite läskigt. Men farfar sa att operationen hade gått bra så jag får hoppas att det är sant.
Skulle vara otroligt jobbigt om nånting gått fel som dom inte upptäcker och helt plötsligt ... borta. Men nej, så ska vi inte tänka. Det kommer nog lösa sig... I hope. Borde klä på mig nu och dra upp Daniel ur sängen för att gå en sväng på stan. Springa ärenden. Ja. Irritation. Finns knappt nån frukt hemma. Bittterheten tar över. Behöver min dagliga dos av fruktsallad. Kanske därav frustrationen. Har dock inte råd att springa å köpa frukt. That sucks.
Nä. Nu ska jag sluta snacka goja. Ska gå nu innan jag skriver nå mer som jag inte egentligen vill ha ut. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0