Hipp hipp HURRA HURRA HURRA

November går verkligen i födelsedagarns tecken. De känna som att jag varit på födrlsedagsfika varje vecka sen november började. Mycket tårta...

4nov - Mamma fyllde år
5nov - Jag fyllde år
8nov - Farmor fyllde år
11nov - Farsdag
18nov - Rasmus (min kusin) fyller år
19nov - Anna och EmelieB fyller år
20nov - Micke, min fabror fyller år

sen fyller min moster år nån gång snart oxå men kommer inte ihåg när.
Ja, halva min släkt fyller år nu.

Sen fyller Dennis, en annan kusin, år 5dec, min brorsa 19dec å sen är det jul.

Så galet mkt fika under vinterhalvåret. Det är inte lätt alla gånger.


Men kul är det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till alla ;)

2007-11-19 @ 21:03:54
URL: http://guldfest.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0