Studenten

... är påväg med stormsteg. Vilket känns skönt men samtidigt väldigt ångestframkallande.
Har sökt jobb som ledsagare vilket jag hoppas att jag får men man kan aldrig vara säker. Jag orkar inte längre gå till jobbet och inte veta om jag kommer gå därifrån utan att ha tjänat ett öre eller inte. Jag hatar otryggheten som provision ger. Jag hatar det. Är iaf i Nordmaling nu. Daniel är å jobbar å jag sitter här hemma hos han och fördriver tid. Borde läsa så jag kan ha min analys klar till på måndag men istället har jag sett tre avsnitt av Gilmore Girls på förmiddagen samt städat undan snuskiga grejer som varit i hans rum för länge. Som tex 7tallrikar, 4glas, 5tomma mjölkpaket. Han är ingen slusk egentligen men han har varit sjuk i veckan så de e därför som han mått som han har gjort och inte städat upp efter sig. Eller så är han en slusk fast försöker undvika det då jag är omkring. Vem vet. Jag vet ialla fall att jag är kär och om ca 40min kommer min älskade hem för att äta lunch. Undra vad vi ska käka. Hmm... Ah well ska se mer Gilmore nu. Hade!

Och Lisa, vi ska träffas ikväll! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0