Söndag

Efter att allt gått fel igår så trampade jag iväg till Lisa där min dag vände. Mycket prat och skratt. Blev sovandes där. Vaknade 8. Kom hem vid halv11-11 nån gång. Bakade äppelpaj, köpte morsdagsbukett osv. Tog bort kläder från tvättställningen osv. For sen till farmor&farfar träffade släkten, umgicks med kusinerna, bjöd in släkten på studentfika den 13e. De lät positiva, hoppas alla kan komma. Skulle vara trevligt om de ville dela studenten med mig, särskilt med tanke på att jag är den första av alla kusiner som tar studenten. Skulle egentligen varit min syster men det blev inte så. Så jag är den första som springer ut med vit mössa, överlycklig över att ha klarat av 12år i skolan med hyfsade betyg. För att sen få panik för att man inte har nån aning vad man ska göra en vecka senare. Men studenten handlar om ren och skär lycka. Frihet. Välkommen till vuxenlivet. Grattis du klarade dig. Mot alla odds så gjorde man det. Nu är dagen så nära.

Balen är oxå snart. Då får man klä upp sig och vara fin.Framtiden är snart har. Crazy. Morgondagen är nära.
Och bara så ni vet,ni som står mej närmast, Daniel,  Lisa, Annika, Anna & Emelie O, jag älskar er.Tack för att ni finns. Idag och imorgon och föralltid kommer jag älska er. Ni lyser upp mitt liv. Tack

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack detsamma sjukling. PUSS!

2007-05-27 @ 21:00:29
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0