Skola i miss you

Jag har träffat fler vänner nu när jag varit sjuk än i vanliga fall. Haha.
Mitt "Jag är sjuk det är synd om mig" funkar så folk kommer hit för att göra mig glad så jag fortare blir frisk.
Följde Lisa en kortis på stan för att hitta en balväska till henne. Vi gick jätte sakta å var bara ute halvtimme timme nånting och likförbannat hade jag 38,2 i temp när jag kom hem. Jag satsar på att bli frisk.

Imorgon är det vett&etikett och jag tycker personligen att sånt är himla roligt. Så har jag tillräckligt låt feber imorrn kommer jag hoppa på cykeln för att trampa till skolan. Träna att dansa i mina balskor. I'm so good. Men vad ska jag ha på mig? Haha jag är knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0