Sjukling

Jaaa jag är superdupersjuk och det är superdupersyndommig. Jag har nämligen 38.4 grader feber, jag är så täppt i näsan att jag knappt kan andas och ont i halsen oxå. Dummadummadummadummadummadummadummablä.
Men imorron kommer jag iaf få sällskap av min älskade Daniel som kommer hit efter sin enda lektion imorron å sen om jag har tur kommer Anna hit, jag har mutat henne med äppelpaj, så jag får sällskap å kan intervjua henne. Sen kommer min älskade bror hit efter skolan så trots att mamma jobbar mellan 10.30-21.00 imorron kommer jag inte behöva vara ensam som det ser ut nu. Man ska inte vara ensam då man är sjuk. Det är bara elakt. När man är sjuk ska man se på film, käka godis och ha någon söt person omkring så man får sällskap ändå. Jag blir alltid sällskapssjuk när jag är sjuk. Vet inte hur bra det är, egentligen. Men men, ah well. Frisk ska man väl oxå bli. Missar iaf inga lektioner å får en hel dag på mig att färdigställa mina 3arbeten som ska vara klara på tisdag som senast!

[ ]Lyrikjämförelsen
[ ]Romananalysen
[ ]Reportaget

Men efter torsdag finns det iaf ingenting kvar att göra för skolan.

Det är lite synd om mej

Kan nu meddela om att febern har gått upp om man jämför med för några timmar sen. Nu har jag 38.5 EFTER att ha tagit febernedsättande piller. Wild and crazy. Jag har aldrig haft så hög feber förut!!! Gash!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hah, människor är verkligen olika. En del av charmen med att vara sjuk är ju att man ska ha hela huset för sig själv och bara ligga och dröna framför tv:n!
Stackarstackars. Jag kan komma en stund efter skolan, men inte för länge för jag måste jobba och vill dessutom inte bli sjuk. Kommer i så fall 4-5 kanske. Kramar

2007-05-28 @ 11:55:02
URL: http://annagram.blogg.se
Postat av: Tone

Ursch! Låter inte bra alls! :( Jag lider lite med dig, själv halkade jag in på förkylningsbanan, så förstår att det bara är dumt! Det är det. Men jag hoppas att du blirr frisk snart, så att man får träffa dig! :)

2007-05-28 @ 19:06:45
URL: http://ailime88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0