Shopping :D

Idag har varit värsta shopping dagen för mig :) och allt jag köpte var VITT!!
Hur ofta händer det på en skala? Aldrig. Jag har haft totalt 3 vita grejer i min garderob och idag köpte jag bara vitt!

Ett par vita jeans från BikBok 399kr
Ett par vita skor från Bianco 250kr
En vit studentklänning från H&M 299kr
Vit BH&trosor från H&M 159kr

Ååå jag är så bra! Nu ska jag gå i ljusa färgglada kläder hela sommaren!
Inget mer svart! :)


Lyckan är gjord.

Ikväll blir det utgång i mina nya vita jeans :) Lyckan är gjord oh yes!
Jag är gladast just nu. Hihi!!


Men har bara haft 8läsare idag, jag saknar 22läsare. Vart är ni?

Kommentarer
Postat av: Tone

Låter bra med ljusa kläder! Man kanske får se dem någon gång på skolan? :)

2007-05-25 @ 23:52:01
URL: http://ailime88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0