Shannen Doherty

Sitter och ser på Förhäxad då det slår mig att Paige inte vet särskilt mycket om systraskapet och hennes tajming inte är den bästa. Detta fick mej att tänka på Prue som urspungligen var den 3e systern av de Charmed, the power of three. Prue spelas alltså av Shannen Doherty men för x antal säsonger sen dog hon på nåt skumt sätt i Förhäxad. När jag såg detta slog det mej att hon ofta försvinner från serierna långt innan serierna läggs ner och av ingen uppenbar anledning. Då tänker jag dels på Förhäxad där hon dog, men även Beverly Hills där hon flyttar bort och man ser henne aldrig mer igen. Blir Shannen trött på sina projekt så snabbt eller har hon egenskaper i sin personlighet som gör henne svår att jobba med och därför blir uppsagd väldigt fort? Har ju visserligen hört att hon har rätt häftigt temperament men sen ska man ju inte lita på allt  man hör heller. Kan nån svara på varför Shannen Doherty snabbt försvinner från serierna hon medverkar i????

Efter att ha googlat lite på Shannen verkar det mycket riktigt som att hon hamnade i nån fejd med Alyssa Milano hon som spelar Phoebe Halliwell i Förhäxad. I Beverly Hills stod det bara att hon hamnade i bråk med flera av motspelarna så de var tvungna att ge henne sparken.

Btw, nån som vet om hon är släkt med Pete Doherty??

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag har också hört att det är pga bråk med andra i serierna som hon fått gå från dem.

2007-05-29 @ 11:49:17
URL: http://www.nogg.se/karzina
Postat av: Anna

Vad jag förstår är hon känd för att vara typ vrldens BITCH och omöjlig att sammarbeta med, typish. Tror inte på släktskap där, pete är väl britt, eller cyklar jag nu?

2007-05-29 @ 14:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0