Plugg? Nääää

Jag ser ett ganska stort samband på min statistik, ju oftare jag bloggar desto fler orkar kolla min blogg ofta.
Och 1+1 är 2. Jag är ett geni yes indeed.


varför ger vissa människor aldrig upp?

Var å såg Ronjas dansuppvisning idag, hon var så duktig! Jag blir så stolt.
Ikväll teatersport med broren å vännerna. De ska bli skönt å få sig en ordentlig dos av improshow människorna.
30min i fredags var INTE tillräckligt! De är inte samma sak när de inte är 2h å de inte är 3-4pers som tävlar mot varandra i att få mest skratt. Teatersport for life.

Nu har jag ätit iaf. Pluggat idag? Nä. Valt dikter, alltid ett plus. Men mer än det? Nej. Håller med Annas kommentar på mitt förra inlägg. Skolan känns allt mer som ett skämt. It's a fact.

Imorgon skola igen, var tog långhelgen vägen?

vissa människor är sköna att slippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0