PA100

Idag har vi projektredovisning där vi kommer visa upp barnens tidning som de har gjort och det kommer vara marvelous. Känns skönt att vi ska redovisa innan lunch iaf får då har man det bortgjort och då kan man helt fokusera på de andras redovisningar. Jag är hungrig. Ingen mat förrän om 2h. Blä.

-... Jag älskar dig
- Det var inte det du skulle säga
- Näe men jag ville inte få dig på dåligt humör innan du ska sova.
- Säg nu.
- Jag tror att vi bör vänta några år... med att fara till Sydamerika.

*pustar ut* Jag var rädd att han skulle säga något helt annat. Skönt att han inte gjorde det.
Nu ber jag till gudarna att han inte säger samma sak om det jag inte vill att han ska säga det om.
Ologiskt för den som inte vet. Jag vet.

Näe nu ska jag spela tetris i sann gammal TM-stil.
Solong!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, han vet hur man skapar spänning. Typ som i postkodmiljonären eller nått... "Jag är ledsen att behöva meddela dig att du har förlorat....Livet som icke-miljonär! Hurray!!"

2007-05-11 @ 10:15:11
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0