Kontrollfreak

Ja, det är vad jag är. Ett kontrollfreak. Jag klarar inte av ovissheten särskilt nu när man tar studenten och inte har en aning om vad man kommer göra om 1månad. Jag klarar inte av att inte veta, så då blir det småsaker som jag känner att jag kan ha kontroll över istället, som tex hur jag ska spendera min helg men om då jag lovat bort mej nån gång under helgen för att fira födelsedag i efterskott och jag inte får veta x antal dagar i förväg kan jag få panik för att jag då inte kan planera mitt liv. Suck. Jag är knäpp men jag behöver veta vad jag kommer göra nästa dag jag behöver ha ett schema. Till och med när jag är ledig kan jag göra upp ett schema när jag ska göra olika saker. Det går inte alltid så bra men det finns ett schema iaf. Jag är knäpp. Jag lovar.

Har märkt att min läsarstatistik går väldigt uppochner. Anna förklarade så att eftersom jag är så dålig på att uppdatera orkar inte folk kolla varje dag eftersom man misstänker starkt att jag inte uppdaterat nåt ändå. Förlåt.
Ska försöka uppdatera lite oftare. Jag gillar er så mkt som läser min blogg så jag skulle bli ledsen om ni helt plötsligt tröttnade på mej. Förlåt. Ska skärpa mej gällande de. Great.

Kan även berätta att jag var hos broren min igår. Min stora lillebror som är typ 1,90cm lång. Det är min lillebror det.
Haha. Jag känner mig väldigt pygméaktig då jag står bredvid honom trots att jag inte är direkt kort för att vara tjej. Ah well men det var trevligt å cykla till mariehem på kvällen för att hälsa på Petter när pappa ändå var borta. Jag tycker om min bror :] Sen hittade vi en massa söta kort på mej å petter när vi var små, ska ladda upp nå gulligt då jag var liten sen nån gång då jag har tillgång till bilderna och inte sitter i skolan. I promiss. (stavning?)


Om jag flyttar till 2an på Rådhusesplanaden kommer jag ha en öppen spis. Hög mysfaktor.
Den är min om jag vill ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0