Jobb...

Jag suger. Jag har inte gjort nåt skolarbete alls på den här långhelgen. Imorgon måste jag få saker å ting gjorda.
Ikväll ska jag plugga och inte bara sitta och nörda mig.

Imorgon ska jag...
                                1. Lämna in min CV på ett ställe där de söker folk just nu. 
                                2. Säga upp mig från Noréns
                                3. Läsa ut min bok! Börja med religionsarbetet.
Less på skolan? Nähe tror du?

3veckor kvar sen är det studenten!

10dagar kvar sen får jag svar!!

Orkar inte skriva nå mer nu, min hjärna får inget syre på grund av akut hunger.
Och ja idag har jag ätit. Så Anna du kan vara tyst.

Teven ser lockande ut. Nä nu ska jag sluta.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0