Jobb fast inte

Nu sitter man på stadsbibblan. Blev inget jobb idag - heller. Har istället försökt att läsa stolhet&fördom och skriva ner citat. Förstår inte vad det är för fel. Älskar boken egentligen men vill bara somna så fort jag försöker ta mig från pärm till pärm. Det är illa, på 2h har jag läst 65sidor. Vad är det för fel på mig? Jag brukar ju läsa fort! GAAH!

Ah well. Ikväll ska jag se Eurovision med Evelina. Ska bli trevligt. Jag är trött.
Imorgon ska jag baka tårta. Brittatårta. Till Daniel eftersom han nu har fyllt 20år. Jag älskar honom.
Och tårtan jag ska baka är gudomlig :)
image4l.

Kommentarer
Postat av: Anna

Felet är att du läser boken för att du måste, för skolans skull. Det slår aldrig fel, det är det mest effektiva sättet att göra en jättebra bok till ett sömnpiller.

2007-05-12 @ 17:44:36
URL: http://annagram.blogg.se
Postat av: Anna

Felet är att du läser boken för att du måste, för skolans skull. Det slår aldrig fel, det är det mest effektiva sättet att göra en jättebra bok till ett sömnpiller.

2007-05-12 @ 17:51:27
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0