Jeans med rumputrymme tack!

Varför finns det inte jeans som har utrymme för en fyllig kvinnorumpa? De jeans jag har hittat idag har jag provat de största storlekarna och de har inte täckt mer än halva röven. Och det värsta när jag var på Vero Moda och de bara täckte halva röven hade jag ett långt linne på mig så det syntes ju inte å på benen satt de jätte bra men försäljaren försökte verkligen övertyga mig att det inte alls gjorde något att jeansen var så extremt low cut. Yeah rigtht. Ett par snygga vita jeans med utrymme för en normalstor rumpa är det för mycket att begära????
Det verkar seriöst som att jeanstillverkarna tror att en tjejs rumpa inte är större än ett jävla lår. Suck.

Och ja, jag är fortfarande sur.
Hoppas bara att jag förlåter honom innan balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0