Grattis till mig

Nu har jag bara 38graders feber wohooo. Ligger i sängen å tittar på vänner. Ganska skönt. Skulle vara trevligare om jag hade nån söt vän som låg på extra sängen å såg på teve med mej och pratade om ditten å datten eller om Daniel var här å låg bredvid mej. Och jaa jag är knäpp för att jag blir sällskapssjuk när jag är sjuk men jag gillar att ha människor omkring mej och bli ompysslad. Gillar inte när föräldrarna är hemma då man är sjuk för då om man är mittemellan sjuk och frisk och bara behöver en extra ledig dag så måste man fejka att man mår dåligt eller vara jätte pigg å vara i skolan nästa dag. Vänner och pojkvän är en annan sak. Inte för att det gör så mkt för skolans skull att jag är sjuk nu eftersom skolan är i stort sett slut. Satsar på att orka vara på religionen på onsdag dock.
Man kan alltid hoppas på det bästa.

Det är trist att inte ha ork att gå på affären, apoteket eller gå till skolan eller vänner. Tur att man känner såna människor som kommer förbi för att säga krya på dig och vara söta. Jag känner mig så glad att jag har så många som bryr sig om mig i mitt liv. I'm so lucky. :)

Btw, tetris är underskattat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0