Framtiden är snart här

Har haft en bra helg med Daniel å vänner. Kulturnatta måste man väl säga nåt om oxå,
hmm, ja asså det är ju inte det roligaste i världen å de kan man inte förvänta sig heller
men de kan vara trevligt att bara strosa omkring, träffa fina människor osv. Det uppskattas.

Sen så har jag en förlovad vän nu oxå, det är bara att säga grattis :)
Hoppas allting kommer bli som ni vill ha det, det förtjänar ni.

2veckor kvar, sen får jag veta svaret om hur saker och ting kommer se ut i framtiden.
Ska söka andra jobb nu. Säger inte var än innan jag vet om jag har nån chans att få de.
Skulle vara så otroligt skönt att ha ett normalt jobb även om de betyder att stå i disken.

Ser nu på Legally Blonde 2 med Ronja.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0