Domen är dömd

Min dagnedräkning behöver inte längre räknas trots att det egentligen är 8 dagar kvar. För jag har redan fått domen och det var inte en positiv sådan. Känns verkligen som ett hårt slag i magen. För kontrollerande, jag??? Dö.

Tack mina kära läsare,
har haft 36läsare under onsdagens dygn. Jag älskar er.



Jag mår sämst just nu pga domen. Fy fan.
Hatar när det rinner som en satans jävla fors.
Håll er undan. Försvinn. Krama mig.


Varför kan ingenting bli som man har tänkt sig?
Varför kunde han inte bara ha sagt ja?

Kommentarer
Postat av: Anna

Trsit, trist :(
Men du ska se att allt ordnar sig ändå. D har du ju kvar i vilket fall, och jobb SKA du ju få, så boendet fixar sig nog med. KRAMAR!

2007-05-24 @ 15:07:29
Postat av: Daniel

Hej yrsa :) Visste inte att du hade blogg

2007-05-24 @ 16:22:32
URL: http://hastigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0