Bra dag i skolan :)

Har varit i skolan idag. Jag ville vara med på vett&etikett. Han som föreläste ägde Sävargården och avskydde mer än allt annat dålig etikett så som coca cola som måltisdryck, fel klädsel, att äta sig mätt, försök att vara snäll genom att ställa ihop tallrikarna osv. Och om det var någon som sa emot honom som när jag sa att jag faktiskt brukar dricka cola till middag så fick jag mer eller mindre en utskällning. Haha. Men det var kul. Man lärde sig några nya saker. :)

Sen blev det att sjunga den riktiga studentsången som skrevs 1852 i ledning av Ange. Hahaa det gick väl sådär.
Tur att jag inte hördes så mkt bland alla andra 3or. HAHA.

Sen blev det dans! Vals och foxtrot i 9cm klackar. (Man måste ju träna i att dansa i det skor man ska ha på balen!)
Jag vrickade inga fötter och höll nästan aldrig på att ramla men kordinationsförmågan var väl sådär.
Blev endel felsteg här och där, men jag hade himla kul i alla fall. Det blev mer att jag och Daniel gjorde ett tappert försök fastän det inte blev så himla bra. Men vi skrattade mycket åt oss själva och hade kul.

Såg att jag inte hade så himla många läsare idag men sånt kan ju ändras fort.

Efter vi visat våra danstalanger som vi kommer nyttja på balen haha så blev det dags för lunch där Lisa och Kent gjorde oss sällskap. Det blev mycket skratt och flummiga diskussioner om allt mellan himmel och jord.
Det har varit en bra dag idag. Skönt att vara ute bland folk idag. Se något annat än lägenhetens fyra väggar.
Det var uppfriskande. Jag gillar att vara blamd folk.

Älskar mina läsare bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0