Ärade läsare

Jag hatar att vara sjuk. Imorgon ska jag skriva klart reportget, lyrikanalysen å romananalysen.
Om Daniel är i stan kommer han förbi och kring 12tiden kommer Evelina förbi för att göra mig sällskap och så att jag kan ta kort på henne till reportaget. Jag gillar mina vänner.

Jag älskar mina läsare. Ni är bäst i denna värld.

Jag har ingen aning om vilka ni är, ni kanske föredrar det så.
Men ni får gärna lämna en kommentar då och då så jag får någon
form av ansikte till mina läsare.

Det här är nog sista inlägget innan 12. Jag håller på att svettas ihjäl.
Man kan koka ett ägg på min panna. Krya på mig.

Bye

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är en av dina läsare :)

2007-05-28 @ 23:27:12
URL: http://www.nogg.se/karzina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0