Anna=Söt

Anna kom förbi, hon hade sjukgodis med sig. Hon är så söt som bara hon kan vara :)
Jag älskar den flickan. Hon fick mig bli lite gladare och kanske till och med lite friskare.

Bror kom strax efter Anna och
började enbart gå mej på nerverna.
Jag blir galen på den pojken ibland.
Men men, vad gör man, det är i vilket
fall ens eget kött å blod. Lillebror.


Imorgon vid midnatt ska tydligen alla inlämningar till Jenny vara inne, skönt, jag trodde det var 12på dagen det skulle vara inne men Anna meddelade mej att så var inte fallet. Skönt. Hon är min ängel.

Petter kan vara söt då han inte pratar
så mycket utan bara sitter å spelar
på sin gitarr så kan jag sitta bredvid
och sjunga i den mån det går.

Nu ska jag gå för annars kommer min dator dö. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0