The End

Balen i lördags började med champagne och korttagning. Sen satte man sig vid sitt bord med sina vänner för att sen förbanna sig över att folk inte kan hålla käften när klassen vid bordet bredvid började skrika och gorma som om det vore studenten för att sen övergå till att skrika hata östra. Jag blev knäpp. Det äe bal, man klär inte upp sig och går på en sån tillställning för att bli aspackad och skrika lika mycket som på studenten. Det gör man inte.
Efter huvudrätten blev kvällen bättre. Mycket mingel. Många trevliga människor. Blev även många fina bilder. Fast inga som jag kan visa upp här eftersom vi använde Daniels morbrors kamera så jag har inte fått bilderna än. Gunnars kamera sög. Så nu är det de 70bilderna från hans morbror jag väntar på och de vänner jag har som tog kort vill jag oxå ha. Sen de bilder pappa tog när vi åkte dit i bilen osv. De bilderna vill jag verkligen ha. Till slut blev kvällen rätt okej iaf. Som sagt efter huvudrätten så blev det bättre. Vid 1tiden fick vi skjuts hem. Det var skönt..


I övrigt så har jag allmän ångest. Jag tar studenten på onsdag. Jag vill inte. Kan jag inte få gå skola 1år till? Jag känner mig så omotiverad som det bara går. Jag kommer gå arbetslös 1år och bo hemma tills den dag jag blir utkastad. I can feel it. Jag kommer bli lat. En sån där som klagar på att jag inte har nåt jobb men inte orkar göra nåt åt det. Det kommer resultera i självförakt. Gash. Jag känner mig frustrerad. Kan ingen typ skänka mig ett jobb? Nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0