Surrealistiskt

Det känns helt overkligt att jag kommer om 1v sitta på Nagelfixeriet och få manikyr inför balen. Det är nästan bara 1v till balen. 1,5vecka till studenten. Allt börjar bli så påtagligt. Så nära. Nu är det bara en fråga om framtiden.
Hur är det tänkt att jag ska klara gå ut i vuxenvärlden? Jag. Galenskaper. Driver en till vanvett. What to do?
Jag blir knäpp.


Kan folk uppdatera sina bloggar oftare? Snälla?

Ikväll ska jag iaf till Emelie och gratta henne i efterskott. Fram till dess ska jag plugga, måla stenarna på min balklänning i guld, tvätta förmodligen vita kläder, tvätta toan och handfatet, hämta ut medicin från apoteket.

Om jag känner mig själv rätt kommer inte hälften av sakerna att bli gjorda. Haha i suck. Big time.

Kommentarer
Postat av: Tone

Håller fullständigt med dig! Allt börjar närma sig och det känns riktigt konstigt.. Jag funderar på hur jag ska kunna ta mig till balen.. Känns lockande att ta en gammal vw bubbla eller nån riktigt skotig bil eller liknande.. :P

2007-06-01 @ 11:50:51
URL: http://ailime88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0