STUDENTEN!!

Om mindre än 12h springer vi ut från Östra sista gången någonsin!
Känns riktigt skumt måste jag säga. Sen ska vi säga hej till släktingar och familjemedlemmar som står på skolgården med en fin skylt med bild sen när man var tre år med en penna i handen haha sjukt snygg. Efter det så far man vidare med vår underbart snygga vagn som vi dekorerade idag. It's gorgeus. För att sen komma hem och fika med hela släkten + Daniel och hans familj. Känns helt galet att hans föräldrar och syskon ska komma på studentfikat. Visst vi har varit ihop i 4år men våra föräldrar har egentligen aldrig träffats ordentligt. För att inte tala om hela släkten. Men det kommer bli great. Om han är mannen i mitt liv vilket det känns som så är det väl på tiden att hela släkten får träffa hans föräldrar och syskon. Jag är så sjukt glad just nu. Allt är fixat. Äppelpajen till knytkalaset är bakad, skumpa är inhandlat, lägenheten är städat. Jag dammtorkade mitt rum. Det var inte nice.
Men imorron är det studenten och det är sjukt nice!!

Nä nu ska jag sova, jag ska upp om 5h och 47min.

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Grattis till studenten!

2007-06-14 @ 15:25:06
URL: http://www.nogg.se/karzina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0