Söt :)

Sitter nu med släktforskningen som skulle varit inne i fredags. Bad.
Har varit på TC å käkat med Daniel, mamma bjöd :) Mys.

Det är äntligen sommar. Varma ljusa kvällar och nätter. Jag älskar det.

Daniel ändrade sina planer för min skull. Dvs han gör sitt skolarbete hos mig för att sen fara till sin prakitikplats imorgon skaffa intyg och sen till skolan och lämna in det. Sen ringde hans chef och undrade om han kunde jobba på midsommar och han sa att det kunde han inte svara på före han pratat med mig. Det kändes riktigt bra. Jag älskar honom. Jag gör det. På riktigt.

Ska fortsätta med skolarbetet nu. Sista nånsin. D ger mej en ond blick för att jag inte pluggar. Hahaa han är söt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där låter fint :)
Men bring it on? Näe, Yrsa, du kan bättre!

2007-06-05 @ 12:56:18
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0