Sommarnatt

Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommarnatt, nu blir det ljusare tider.
Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha
Sommarnatt i min jättemaskin.

Lite katchy sång ändå haha. Jag älskar Umeå på sommaren. Sommarkvällar då man sitter öst på stan vid gräset nere vid älven och pratar med en fin vän och en hund och ser båtar åka förbi och höra grabbig allsång om hur love hurts och just be the next to be close to you. Typ. Det är sommar. Det är vackert. Det är Umeå. Grönskan. Ljuset. Känslan. Jag är lite kär i sommarnätter just nu. Det är otroligt vackert. Varför är man inte ute om kvällarna oftare och då menar jag bara vara ute som i att man tar med en filt, sitter vid älven och bara ser allt det vackra.

Det är så underbart ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0