Satans medicinlicens!!!

Förra veckan gick jag till apoteket för att hämta ut medicin. (Jag har epilepsi för er som inte visste det)
Dom hade den såklart inte hemma eftersom det är licenspreparat. Så dom beställer min medicin till apoteket på renmarkstorget bara åt mig. Så var jag där idag och skulle hämta ut det, efter att ha ljugit för mamma att jag redan gjort det eftersom min medicin borde vara slut vid det här laget men eftersom jag är så jävla dum så har jag börjat glömma bort den allt oftare. Så jag gick dit och skulle få mina 4 burkar. För det första 4 burkar skulle kosta över 1000 kr!! Fy fan. Sen när jag ska få dom av hon i disken måste hon kolla med licens först vilket resulterar i att jag inte får hämta ut min medicin eftersom Apoteket på Renmarkstorget inte har den licensen att ge ut den. Så då ringer dom till sjukhuset och allt blir enbart kaos. FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFNANFANAFA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0