Midsommar

Igår var det midsommar och jag dansade runt stången. Egentligen var det en helt okej dag bortsett från allt tjattrande och tjafsande (jag tjafsade inte utan jag pratar om Daniels bröder) och väldigt mkt fjortisbeteende hos en viss person. Jag nämner inga namn. Men jag blev så otroligt less. Jag kände mig bortkommen. Och sen hjälpte det inte att Daniel jobbade så han kom inte till firandet förrän efter halv5. Suck. Men egentligen var det okej.
Det var kul å spela kort med alla ungdomar från Guiana.

Sen trodde jag att jag skulle hem till Umeå idag eller imorgon haha så fel hade jag. Jag ska tydligen jobba för Kamala på måndag, hjälpa henne baka grejer till Gillköket och tjäna lite pengar på det. Sen far jag in på tisdagförmiddag för att gå på stan med Lisa, sen kommer Daniel in efter jobbet för att vi ska köpa födelsedagspresent till hans Farmor som fyller 90år på onsdag!! Det är stort! Sen har Daniels föräldrar och Daniels faster och farbror sitt 20års jubileum på onsdag. Så jag kommer inte komma hem till Umeå mer än som hastigast förrän på torsdag. Wihoo.

Jag hade hemska drömmar inatt. Jag drömde om en stalker som var jätte läskig och det slutade med att jag och den kvinnliga stalkern hamnade i slagsmål och sen kom Patrik Palmelind (?!) och tog bort henne därifrån. Min kvinnliga stalker visste saker om mig som jag knappt berättat för nån. Om jag hade skaffat ett jobb hade hon skaffat samma. Hon hade 4 olika displayer på mobilen där det stod en text med mitt namn i. Sen när min stalker cyklade iväg slängde hon trosor på mig där hon hade skrivit mitt namn i.

Nästa dröm handlade om Josefin, inte SMTM josse, där jag drömde att jag var hos henne, jag tror hon fyllde år eller någonting. Hon satt inlåst i sin lägenhet och det var bara godkända personer som fick komma och gratta henne, eller ens veta att hon var hemma. Hon liksom Anna svarade inte i telefonen utan att ha kollat nummerpresentatören. Så det var jag och nån till där sen skulle en kille från hennes jobb komma, han frågade någonting hon ville inte svara så han slog henne, misshandlade henne. Fy fan vad hemskt det var.

Sen drömde jag om Anna där hon var paranoid och gömde sig i sin lägenhet. Hon hade 4lägenheter som bara var hennes i samma trappuppgång. Hur det gick till vet jag inte. Och hon hade kedja på dörrarna och låshandtag som i amerikanska filmer. Hon vägrade svara i telefon om hon inte dubbelkollat vem det var först. Hon vägrade knappt öppna dörren då en vänlig själ kom för att lämna några läroböcker till henne.

Sista drömmen var att jag satt i en Aula eller Cafeteria eller nån slags blandning, där det pågick en hetsig diskussion om homofobi som var väldigt stötande. Sen när jag ställde mig i talarstolen och säger att det ska fan inte spela nån roll om man älskar någon av samma eller motsatt kön så blev jag mer eller mindre hatad av hela publiken och nån idiot till pojkvän jag hade i drömmen gjorde slut med mig eftersom jag tydligen hade gjort mig till åtlöje.

Idiotiska drömmar. Elaka människor. Dåliga saker som händer. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0